HenkenKrissie.reismee.nl

Go home......foon home.......zei... IT...ik zit ook zo met mijn vinger in de lucht hahahaah

Hallo,

Na een goede nachtrust voelt Henk zich nog niet helemaal toppie, maar het word steeds beter en hij gaat stug door. Even gesopt en heerlijke broodjes gehaald ..ontbeten en eens besproken wat we gaandoen vandaag...

Laughing
.

Na kort beraadhebben samen besloten even naar Echternach te gaan, even rondneuzen en tanken enz. Dus op naar Echternach. Daar aangekomen zag ik een kapsalon.Iken Henk warenons haar zo zatdat we zeiden:,, kom op we gaan ervoor''. Dus ik loop zonder goed te kijken naar binnen en ja tuurlijk hadden ze plek voor ons beide. Dus ik zetel me lekker op de stoel en krijg een kop koffie voor ze begint. Ik kan me goed verstaanbaar maken in het duits dus ze begreep precies hoe ik het hebben wilde. Heerlijk heeft ze mijn haar gewassen en toen begon ze te knippen.....ik had inmiddels mijn koffie al op en ze vroeg evenlater of ik CHAMPAGNE wilde ...........hhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmm volgens mij heeft ze gevoeld dat mijn nek haren omhoog gingen want ik dacht oeeeeeeeeeeppps wat gaat dit kosten...als zuinige drenth..........maar goed ik probeerde het maar los de laten. Maar ondertussen hield ik de klanten die moesten betalen..... billenknijpend.... in de gaten en die bedragen logen er niet om. Ondertussen zat Henk ook al in de stoel en ik heb me maar over gegeven, en gedacht tja, als het dan maar goed geknipt is, zal me het een biet zijn. En ja hoor, het model was keurig. Ze fohnde het ook nog keurig en ik ben superrrrrrrrr tevreden. En Henk is ook keurig geknipt, het afrekenen was natuurlijk minder ....maar minder erg als ik had verwacht....pffffff

Na dit kleine oponthoud even gezellig door het dorp gewandeld. Het was al na de middag dus kregen we zin in eten. Henk zag een chinees en we konden daar voor 8 euro meedoen aan het lopend buffet, witte lijst was in dit geval goed voor Henk. We hebben heerlijk gegeten voor paar euro.

Terug gereden naar de camping waar het wat betreft temperatuur heerlijk was. Wel bewolking maar prima. Henk heeft even zijn schoonheids slaapje gedaan en ik heb lekker zitten lezen en dromen over de kinderen en daya, ons hondje.

Wat het thuisfront onsgisteren lieten weten,na zoveel weken met man en macht aan de gang te zijn om het huis weer toonbaar te maken. hhhhmmmmmm tja als de kat van huis is...dan dansen de muizen en ik geloof dat ze flink hebben gedanst

Surprised
tja, ik weet al veel maar alles weten maakt niet zo gelukkig.

Ik moet zeggen dat Manon zich prima heeft gered maar het een zeer zware opgave vond en erg eenzaam is geweest .....ondanks het dansen haahahha...... Maarwe zijn trots op haar en hier heeft ze weer veel van geleerd.

Dus zoals je leest ben ik er klaar voor, alleen Henk nog niet. Als het aan hem ligt gaat hij voorlopig nog lang niet naar huis. Ook al mist hij natuurlijk de kids ook heel erg. Maar ik kan niet wachten en ben er klaar voor. Ik realiseer me dat ik dan weer heeeeeeeeeeell hard moet werken maar.....thats life...

Ik droom en mijmer constant over de kinderen en de hond, oooo wat heb ik ze gemist. Maar had dit voor geen goud willen missen, het was onze huwelijksreis ..25 jaar na dato...maar wat is het allemaal geweldig geweest....ik heb met volle teugen genoten....(eerste huwelijksreis hebben we nooit gehad)

Ben heel erg dankbaar en heel gelukkig dat we dit hebben mogen en kunnen doen, in goede gezondheid en zonder ongelukken ...ook al moeten we nog ruim 400 km. Het is een reis geweest waarin ik met heel mijn hart en mijn zielheb genoten en kan er weer helemaal tegen (alleen tot volgend jaar hoor). Met veel lachen en soms een traan.

Verder verheug in me enorm op 8 juli...ook al is 3 juli de dag.....om het geheel helemaal af te sluiten en zoals we al op onze uitnodiging hebben gezet ...Samen op weg, tevreden over de wegen die we kozen, gelukkig met de wegen die we gaan, nieuwsgierig naar de wegen die nog volgen.

Tot morgen, Bis morgen.

Reacties

Reacties

Johan en Frouwktje

Hoi, wat mooi dat jullie zo dankbaar zijn voor een goede gezondheid.........zo true!

Enneke

We gaan niet emotioneel worden toch ;), prachtige woorden aan het eind van jullie heerlijke welverdiende vakantie! Tot gauwX

Karin

Mooie woorden......en wat fijn dat jullie zo hebben genoten

natalie

slik slik...

Els Lucker

Beste Henk en Krissie,

Toevallig kwam ik deze pagina met mijn gedicht 'Samen op weg' tegen! Leuk dat jullie dat als uitnodiging hebben gebruikt. Ik hoop dat jullie een leuk feest hebben gehad!
Het gedicht met afbeelding staat op: www.kleintjegeluk.nl

Els Lucker

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!