HenkenKrissie.reismee.nl

Laatste dag........morgen naar huis...

Hallo, en zwaai zwaai....

Vandaag nog lekker uitgeslapen, pfff half negen,....eerst koffie. Toen even gesopt en aangekleed en ontbeten. Het was strak blauw dus dat beloofd wat. En inderdaad we konden stoelen dans doen, heerlijk, nog tot ver in de middag van de zon genoten. Want we zijn nog zooooo wit

Cool

We zijn wel heel erg natuurlijk. De vlinders gaan zo op onze benen, handen en voeten zitten. Heel apart. Net of je in de vlindertuin bent. Natuurlijk even een foto van genomen.

Eind van de morgen even naar de receptie gelopen en afgerekend, dit was de duurste camping, 19 euro per nacht. Maar we hadden een super comfort plek dus tjaaaaa, soms wil je wat. Geprobeerd om morgen om 08 uur te vertrekken maar de receptie is niet eerder open dan 0830 uur. We moeten nogborg terug krijgen voor de tag en voor de tv kabel. Nou dan maar eenhalf uur later vertrekken.Voor de rest is delaatste dag hangen ...gelezen ...geslapen .....je zou er moe van worden hahaahha, Maar dat is vakantie. Morgen wacht ons een zware terugreis. Wel 430 km. En in Duitsland zou het top weer zijn. En Nederland ook niet slecht. Dat zal mooi zijn dan kunnen we de korte broek nog even aanhouden en Kris de minirok.

Vanavond gewoon lekker gekookt en daarna een heerlijke douche. Het is hier nu nog heerlijk en we zitten lekker buiten onder de luifel.

Wij hopen dat jullie onze kneuterige verhalen en soms met veel zelfspothebben kunnen waarderen.Wij hebben in ieder geval van jullie reacties enorm genoten....

Laughing

We hebben ontzettend veellllll lieve, gezellige mensen ontmoet en zijn enorm dankbaar.

Sommige van de lezers kenden ons nog niet zo goed, Truus en Andre en Frouwkje en Johan...ik hoop dat je mij/ ons een beetje hebt leren kennen en van onze,, kneuterigheid,, verhalen hebben genoten en ik zie jullie volgende week. Deed me goed te horen dat jullie me gemist hebben.

Wink

Voor de rest lieve Familie en vrienden....bedankt voor jullie meelezen en reacties.

We worden haast sentimenteel zo'n laatste blog. We hebben het met plezier ingetypt elke dag. Maar dit is wel een uitzondering. Dit doen we niet elke vakantie. Het is toch elke keer maar weer afwachten of er een Wifi beschikbaar is. Tomar was de lastigste. Daar moesten we een berg voor beklimmen elke avond maar weer. Dat viel niet mee. De Algarve was prachtig maar te ver weg om het zomaar in een vakantie met de auto te bezoeken. 2600 km is een heel eind. Je kan beter met het vliegtuig.

We hebben veel beleefd en veel gezien. Mooie natuur en prachtige gebouwen en steden. Wat we geleerd hebben is dat we, als het niet hoeft, het hoogseizoen voortaan zullen mijden. Voorseizoen is veel mooier enrelaxter. De temperaturen zijn beter en de dagen lange, zeker als je in Juni gaat.

Ik zal over ruim een week even nog een laatste keer even van me laten horen...hoe onze thuiskomst is geweest.....slaap lekker en groetjesssss

Elma

Een hele goede terugreis en heb genoten van jullie verhalen en foto '"s hoor.
Wens jullie een goede reis en thuiskomst in het eindelijk warme Erica.xElma

Enneke

Goede thuisreis!

harry en greet

was een beetje laat dat we het nu alles gelezen hebben
het was wel de moeite waard nou henk en kris fijn dat jullie genoten hebben
maar fijn dat jullie weer thuis komen en kris we hebben jouw weer nodig een goeie terug reis nog liefs greet herbers