HenkenKrissie.reismee.nl

Home sweet home

Goedenavond,

Vanochtend om 08:30 uur vertrokken naar huis. Nog 430 km rijden dan kunnen we de kinderen weer in onze armen sluiten. Dat we nu beide zin hebben om naar huis te gaan is duidelijk. Het beloofde onweer of noodweer bleef uit gisteravond. Er trokken behoorlijk zware onweerbuien om ons heen. Maar meer dan een paar spatjes hebben we niet gehad.

Dus een goede nacht en vanmorgen om 07:00 uur ging onze wekker. Het was ook niet koud. Ontbeten en de zaak verder opgeruimd. De auto en caravan zijn beide vies. Van binnen en van buiten. Maar die kunnen weer schoon gemaakt worden als we eemaal thuis zijn.

Het vertrek ging uitstekend en waren goed op weg. Na 40 km hield de Tomtom het weer voor gezien. Doe het zelf maar. Bij het koffiedrinken onderweg maar even een reset gegeven via de laptop. Het begon ook nog te regenen dus de pret was compleet. Weer onderweg begon de zon te schijnen en de warmte nam toe. Op een gegeven moment was het zelfs 30 graden.

Het was druk op de duitse autobanen. Het is Vrijdag en dat is normaal al druk verkeer en nu naar het zuiden omdat de vakanties begonnen waren dubbel zo druk. Veel stockener verkehr en stau bij Koln. Maar we hadden redelijk geluk. Wat kleine opstoppingen en klein beetje vertraging. Maar echt stilgestaan hebben we niet. Toen we eindelijk op de A31 reden zijn we gaan lunchen. In de warmte en in het zonnetje. Maar de regen bracht enige verkoeling. Gevlucht zijn we naar de auto.

Om 14:15 uur reden we Nederland binnen en in de ...regen. Echt Hollandser kan het niet. Doorgereden tot Nieuw Amsterdam en over PArc Sandur naar huis.

We konden het al ruiken. Om 14:30 uur stonden we al toeterend voor de Weesboom nummertje 2. Daar kwam onze Manon ons al tegemoed. Wat zijn we blij en wat is ze wit. En ons noemde ze Zwarte Negertjes. Valt wel mee.

Eerst de caravan op zijn plek en toen de beide ouders gerustgesteld dat we weer veilig thuis waren.

Na 8600 km weer veilig thuis. Zonder brokken en schades. Om 16:00 uur was Stephan er en samen hebben we heerlijk wat gedronken en de cadeautjes uitgepakt.Kris enik geloven dat ze er wel blij mee zijn. Dit was de allerlaatste dag van onze, zo heerlijke vakantie.

Nu gaan rustig aan uitpakken en weer aclamatiseren. Wat is de douche fijn en heerlijk onze eigen WC.

Weltrusten en tot de volgende keer.

elma

Welkom thuis in ons mooie kikkerlandje

Karin

Welkom thuis lieve Henk en Kris, fijn dat jullie er weer zijn, we verheugen ons er op jullie weer te zien.

harry en greet

welkom thuis

Johan en Frouwktje

Welkom thuis en je bent woensdag weer van harte welkom :-)

Evert en Greet

Fijn dat jullie na een mooie vakantie weer gezond en wel zijn thuis gekomen. Uit de verhalen is wel gebleken hoe jullie hebben genoten. Het is jullie van harte gegund.

Georgette

We zijn blij dat jullie weer gezond en wel thuis zijn! Jullie hebben een enorm mooie vakantie gehad. Het was leuk om mee te mogen genieten van jullie avonturen, en zijn benieuwd naar de volgende...

dwjvoerman@home.nl

Al weer een beetje gewend? Jullie hebben toch wel wat zon meegenomen. Hopen dat het tijdje zo blijft. Nog een verlaat Welkom Thuis! We hebben bezoek, dus de computer komt een beetje op de 2e plaats. Zie je komende week en kan zelf dat mooie bruine kleurtje zien! Ciao André en Truus