HenkenKrissie.reismee.nl

Soms is het best wel even afzien als vakantieganger .....hahaha

Bonjour,

Laughing

Vannacht niet zo best geslapen, dus toen wekker ging om kwart voor zeven was ik nog moeeeee. Henk had gelukkig goed geslapen, want tja die moet rijden. Na de koffie gauw soppen en aankleden en na het ontbijt, klokslag acht uur stonden we voor de poort.

De reis ging super, ik vond alleen het stuk voor San Sebastiaan..Henk had tolvrij stuk gekozen .....niet zo erg fijn. Het was net een achtbaan hoog ..laag ..rechts ...links...pfffffff en er is iets waar ik echt niet tegen kan is ..............achttttttttttttttbanen.......Ik krijg dan een rotgevoel in mijn buik en mijn oren doen dan zo zeer. Maar goed, we zijn er weergoed doorgekomen met de geweldige chauffeur die ik heb. Ik moet als we thuis zijn weer leren autorijden heb nog geen km gereden deze zeven weken pfffff arme Henk. Valt wel mee geloof ik.

Maar goed het was weer mooie route, prachtig gewoon. Maar het laatste stuk was even afzien ..pff we aan op een gegeven moment van de snelweg af en komen toch door zeer smale straatjes pfffff en het kronkelde pfff we dachten.....de camping lag toch haast naast de snelweg

Frown

Maar tja toen, eindelijk gevonden, zeer slechte wegbewijzering....komen we aanrijden, geen receptie te vinden pfff zoeken en zoeken. Na kwartier zoeken ja hoor, dereceptie, ingecheckt en ons plekje opgezocht (toegewezen)..en warm dat het hier is pfffffffff, zweten...ze hadden op internet gezegd hooguit 22-23 graden en bewolkt. Nou niet dus, bijna 30 graden en haast geen wolkje aan de lucht. Dus dat was wel even afzien

Laughing

Goed caravan met veel moeite op de plek, de plekken zijn wel mooi maar haast geen toegang met je caravan, zo afgeschermt door bomen en bosjes...dus een mover was nu eigenlijk wel nodig...maar de smitties hebben het weer gered met veel rek en strek oefeningen. Hoe het morgenvroeg moet zien we dan wel weer. Toen wilde Henk stroom aan sluiten ...nou niet dus niks deed het en hij liep zo te zweten dat hij zijn shirt uit deed en op de koop toe ook nog even door horsel wordt geprikt, auuuuu. Maar goed, van alles nagekeken zelfs onze schakelkast in de caravan. Maar alles oke,...pfffff wat nu...dom dom. We gingen ervanuit zoals op elke camping dat er stroom op de kasten staat...nou deze keer niet dus.........er moest eerst iemand bij komen pfffff bijna uur later en bezweet en moe....hoezo afzien als vakantieganger hahaahahhahhahh

Inmiddels is het al rond de klok van half zes en voldaan zakken we in de stoel met wat lekkers. Zo nu eerst douchen en straks lekker eten op de camping. Eerst nog even gauw brood in het dorp gehaald. We hebben gereserveerd voor acht uur en hebben heerlijk gegeten. Fotos laten we niet meer zien van het eten, we schamen ons gewoon en het is ons ook echt wel aan te zien al die weken van dat heerlijk eten. Straks weer flink op dieet

Frown

Ps, de camping heet Les o Kiri in Baudreixen is verder prima..weinig plekken maar het ligt aan een meer (zijstul van rivier waar haast geen stroming staat) en er is een strandje...fotos zetten we er morgen op.

Straks lekker vroeg onder de katoen dekbed....morgen vroeg weer op, want morgen weer reisdag richting clermond....... en dan zien we wel verder.

tot morgen en bon soir

Johan en Frouwktje

Hallo,

Jullie hebben het fijn begrijpen wij...........geniet er nog even van. Goh wat gaat de tijd snel.

Groet,

Johan en Frouwktje