HenkenKrissie.reismee.nl

Weer een warme dag...

Ola,

Vanmorgen echt uitgeslapen tot wel negen uur pfffffff je zou eraan gewend kunnen raken

Laughing

Eerst koffie, en toen even gesopt en aangekleed...

Ontbijten, alles lekker kalm aan, het weer was prima wat betreft temperatuur maar het was zwaar bewolkt. Maar tegen twaalf uur trok het open en strak blauwe hemel en ruim 30 graden....heerlijkkkk. Onze planning...tja niets doen.......of ....nee....ja toch...nee.

We hebben weer stoelendans gedaan vandaag, we hebben beide weer een boek uit..superr. Ik heb het boek gelezen van een bekend foto model die de tsunami heeft overleeft maar haar grote liefde daarbijheeft verloren..prachtig geschreven.Henk die gaat er echt voor liggen en is dan ook al zwart. Ik niet, ik doe het kalm aan en ben een beetje ergbruin

Tongue out
Ik zit dan in de zon en dan weer in de schaduw.. Tegen eind middag even naar het zwembad even afkoelen, wat een leven he. Morgen misschien voorlopig wel onze laatste dag met zulk mooi weer, dus we genieten nog even.Zaterdag en waarschijnlijk zondag reisdagen, dat is mijn planning. Of het ook zal lopen weet ik nu nog niet. Dus morgen wel beetje opruimen, al is het niet veel, we hebben zelfsde tvschotel deze week niet opgezet. Dus dat is zo gepiept.

Vanavond heerlijk pannekoeken gebakken hahahaha met appel en rozijnen.....dat smaakte goed.

Nu zitten we gedoucht en wel heerlijk onder de luifel, te genieten met een drankje .... Oja we hebben effe geskyped met Manon. Was wel fijn. Ze verlangt ernaar dat we weer thuis komen. Nog een dikke week en dan zijn we er weer.

Slaap lekker en tot morgen

Reacties

Reacties

Elma

Nou geniet er nog maar lekker van .Want hier zijn de vooruitzichten herfstig weer vooral zondag,
Veel plezier!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!