HenkenKrissie.reismee.nl

Sorry maar de thermometer schiet hier uit zijn voegen...hij gaf vandaag 43,3 aan

Ola,

Tja niet vroeg uit de veren deze dag ....negen uur een record..

Tongue out

Toen eerst koffie, na de koffie gesopt en aangekleed en naar het dorp. Het brood wat er hier op de camping te koop is waait zo weg..pfff. Dus even in het dorp brood en eten voor vanavond gehaald.

Na het ontbijt ..tja wat zullen we eens doen......nou, we denken ..............nietssssssss

Dus het is vandaag lafuma stoel in de zon, dan gewone stoel schaduw...en dan weer ligbed in de zon en dan weer gewone stoel schaduw....

Laughing
ondertussen beide weer een boek uit. Ik heb weer een mooi boek uit, ver van mij.....prachtig. Heb nu nog een boek en ik hoop die ook nog uit te krijgen.Als we morgen weer stoelendans gaan doen moet dat lukken
Cool

Het was hier heerlijk weer, af en toe een wolkje en een beetje wind super. Later in de middag hebben we nog even een duik genomen. Om af te koelen. En dat was wel nodig hihi

Vanavond weer heerlijk ) schotel a la Enneke ..gegeten supperrrrrrrrrrrr. Snel en makkelijk en ook nog overheerlijk.

We hebben er na deze reis wel een grote wens bij gekregen, toch een Fendt caravan 540 met twee losse bedden. Maar wel eenwaar we een groot bed van kunnen maken...want dat geklim over elkaar heen pffffffff je wordt er moe van hahahhaahahaha.

Inmiddels wordt het hier weer drukker, allemaal vluchtende nederlanders...en ze zijn zo aan het mopperen over het weer in Nederland. We leven met jullie mee...en hopen dat we het mooie weer mee kunnen nemen. Misschien kunnen we wat vooruit sturen zodat het ook mooi is als we thuis komen.

Het goeie nieuws voor jullie misschien is dat de wind komt uit het zuiden komt en die blaast al het mooie weer naar Nederland....hopen wij...

Wink

Slaap lekker en tot morgen...