HenkenKrissie.reismee.nl

Lekker van het weer genieten

buenos dias,

Vanmorgen zowaar geslapen tot 08:30 uur. Wat een luxe. We lagen er gisteren al om 21:30 in. In portugese tijd is dat 20:30 uur. We waren allebei bekaf. Het weer is hier zo anders dat we beide bij moesten komen. Uit bed met een strak blauw hemeltje. Wat een luxe. Wat gaan we doen. Eerst ontbijten en daarna boodschappen. De was en zwemmen en zonnen.

Wat een geweldige planning. Ware het niet dat het vanmiddag geheel betrok en de temp zakte tot 32 graden. Af en toe een drup regen. Maar we konden lekker buiten zitten en hebben heerlijk geluierd. Kris heeft zelfs in de Lafuma stoel gesnurkt. Wat een lawaai.

Ik heb mijn boek bijna uitgelezen. Effe wezen zwemmen in het wedstrijd bad. Lekker water. Wat voor planning hebben we nog de komende weken. We hebben nog 12 dagen en moeten langzamerhand weten waar we aan toe zijn, niet.

Het is nog 1830 km naar huis. Dat willen we niet in twee dagen rijden. Ook niet in drie. We spreken af dat we Zaterdag richting Bordeaux gaan, mits het weer goed is. Dan is alles afhankelijk van het weer. We zien er erg tegenop om weer naar prutsweer te reizen. Dus we gaan waar het mooi weer is. In Nederland wil het maar niet beter worden dus dat is geen optie. Eerst maar eens kijken wat het weer doet in Bordeaux.

Manon gesproken op Skype. Sinds lange tijd weer normaal contact.Ze kon ons amperszien hih zo bruin hahahahah.Maardie telt de dagen af. Wij ook maar zijn daar minder positief over. Ook al verheugen wij ons om iedereen weer te zien. Alleen dan is de vakantie voorbij en dat is slikken.

Morgen is de dag vers met heel veel zonneschijn dus we genieten nog effe door, zo lang het nog kan.

Tot morgen en gezond weer op.

hilda

Joh, je hebt nog 12!!!!dagen dat zijn toch nog wel zomaar even 17280 minuten en dat zijn weer 1.036800 seconden en ja.....als iedere seconde telt!! maar dat zijn meer dan 1 miljoen kwaliteitssecondes!! ik zou nog maar niet af gaan tellen.... geniet!:-)

Enneke

Ben het helemaal met Hilda eens! Nog hele fijne "laatste" dagen . X