HenkenKrissie.reismee.nl

Langzaam aan richting Home

Goedemorgen,

Vanmorgen was het vroeg dag. 07:15 uur liep de wekker af. He he we gaan naar een betere plek. Deze boerencamping is leuk voor 3 dagen maar daarna gaat die vervelen. Boerencamping is misschien niet helemaal het juiste woord. Ze hebben alleen 4 kippen en een haan. In Portugal ben je dan een boerencamping. In Nederland niet. Door de kippen en het vele bos zijn er mega veel vliegen en muggen. Ander ondegedierte ook zeer talrijk aanwezig maar daar praten wenu niet over. We zijn lek geprikt.

We hebben alles rustig opgeruimd en hebben gewacht tot Remy ( alleen op de wereld) onze caravan omhoog wilde brengen. 23% en zo smal, daar waag ik mij niet aan. Om 8:30 uur kwam hij met de 4 wieldrive aangereden. De caravan naar boven gereden en aan onze auto gekoppeld. Afscheid nemen van de campingeigenaars. Ester en Remy. We hopen dat ze het gaan maken in de toekomst met hun camping.

Op weg werd het weer steeds beter. Het ging richting de 33 graden. Dat geeft de burger moed. Als dat zo blijft dan hebben we het deze hele vakantie super getroffen. Om 13:00 uur reden we spanje binnen. Snel effe ergens eten. Restaurant gezocht en voor weinig gegeten. Ik een steak en Kris de kip met een salade mixta. Niet bijzonder maar wel voedzaam.

Weer op weg gaf de Tomtom weer de geest. Was niet meer aan de praat te krijgen. Maar gelukkig heb ik een machtig goede navigator naast mij zitten. Die wijst mij, beter als tommie, de weg. Het is voor de Navi wel wat druk. Kan niet met de ogen dicht naast mij zitten. Moet zelf nu ook opletten. Om 17:00 uur op de camping El Alstral in Tordesillas. 65 km voorbij Salamanca. We hadden in de planning om Salamanca aan te doen. Campings volgens zoover zeer slecht. Dus we hebben nu ervaring. Daarom doorgereden. Hier is het ook prachtig. Mooie camping met alles erop en eraan. Aardige man bij de receptie. Hij sprak voortreffelijk engels. Want we komen een eindje met ons spaans maar helemaal een gesprek voeren lukt nog niet ....

Tongue out

Plekje gezocht. Plekje, zeg maar gerust plek. Ik denk wel 125 m2. Met schaduw en zon. Tegenover ons staan mensen uit Canada. Leuk. Ze doen dit al drie jaar. Met een camper door Europa. Gezellige mensen.

Effe eten en camping verkennen. Mooi zwembad. Nu koffie drinken en straks douchen. Het was vandaag vaderdag. Manon was de eerste die mij belde. Stephan later.Fijn dat ze eraan denken. Het is hier nu nog lekker weer. We zitten buiten in korte hosen.We gaan vroeg slapen en morgen uitslapen.

Tot maniana en slaap zacht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!