HenkenKrissie.reismee.nl

Opruimdag en hangdag ...

Hallo,

Vanmorgen weer vroeg uit de veren....acht uur weer wakker. Eerst koffie en toen gewassen en aangekleed. Brood was er pas om half tien dus dat was even afzien

Tongue out

Toen eerst maar eens orienteren, waar gaan we morgen heen..richting Salamanca maar de campings daar scoren niet zo best, dus we wijken iets uit,we zien het wel.

Het weer vandaag was redelijk, vanmorgen bewolkt en heel af en toe een drup en ook echt een drup en vanmiddag trok het weer open. En de temperatuur gaat richting 26-27 graden. Dus prima. Wel wat benauwd.

Henk heeft buiten opgeruimd en ik heb niet veel gedaan, heb een beetje humeurige dag. Kan ook eens gebeuren. Lekker gehangen en muziek geluisterd, en nu voel ik me weer toppie.

Tegen zes uur hebben wij beide gesopt en toen even naar de stad eten en tanken. We hebben heerlijk in de stad gegeten, superrrrr lekker. We zaten aan het water.

Nu zitten we boven op het terras en gaan vanavond vroeg onder de wol (planning)...morgen een reisdag en we zien we wel waar we uitkomen. De bedoeling is een Kawan camping. Die zijn over het algemeen wel goed.

We verlangen wel weer naar de volgende plek en een beetje beter weer. Het is hier wel erg wisselvallig. S`morgens bewolkt en s`middags zon en hoge temperaturen. De camping is wel aardig maar in het hoogseizoen wil je hier niet zijn. Twee toiletten voor alle campinggasten.

Sorry, heb niet meer te vertellen.

Tot morgen..

elma

Er ging vast iets verkeerd 9 keer reisverslag van jullie maar geen verhaal NADA En de 10e keer YES daar zijn ze weer.Ben er zo aan gewend elke avond jullie leuke verhalen te lezen.Nou je mag ook wel eens een Hummie dag hebben hoor is niet erg .Dat krijgen wij ook van dit weer hier .Elke dag beloven ze ons mooi weer maar dan plenst het weer eens lekker.Nou genieten daar gr xxx