HenkenKrissie.reismee.nl

Kaarsje gebrand, vooral voor speciaal iemand, in Fatima

Hallo,

Vanochtend jammer genoeg weer vroeg wakker acht uur, nog moemaar goed slapen lukte niet meer.

Dus eerst koffie..toen even douchen, aankleden en lekker ontbijten.

Wat gaan we doen vandaag, nou even opruimen en hangen was mijn planning. Maar Henk dacht daar anders over. Want aankomend weekend kun je in Fatima op de koppen, er is een festival gaande dan...lopenen wij willen zondag eigenlijk doorreizen naar Salamanca. Dus, dan maar naar Fatima vanmiddag, maar eerst even hangen en opruimen. Ben ik niet aan toe gekomen, heeft Henk gedaan...lief he. Maar eerst uitzoeken of er een campingzaak in de buurt is want ons opstapje voor de deur caravan is aan zijn einde. Henk viel twee weken geleden al over het krukje en het eerste wat hij zei was ...ik ben niet dronken hoor, hmmmmmmm..

Maar goed voor er echt ongelukken gebeuren, toch maar even een caravanzaak opzoeken. Nou adres bemachtigd ...wat een gezoek....komen we daar, leek wel een sloperij... maar goed toch maar vragen en ja hoor er moest nog ergens een krukje liggen hmmmmmm.

We kregen een oud, bijna,kapot ding voor ....niets ...maar we zijn wel even uit de brand ...nu maar hopen dat deze het uithoud tot we thuis zijn.

Daarna naar Fatima gereden, daar aangekomen werden we stil. Wat indrukwekkend pfffff we zagen op een gegeven moment een oma met haar kleinkind ophaar knieen rond de plek kruipen waar maria verschenen is. We kregen er kippenvel van. Daarna hebben we toch even kaarsen gebrand...natuurlijk voor ons gezin en dierbaren maar zeker ook voor deze specialeknuluit Erica. Die voert het gevecht van zijn leven, met zoveel humor en doorzettings vermogen, petje af. Dat hij zeker eenkaars verdiend is duidelijk! En natuurlijk ookvoorzijn ouders en broer, de strijd tegen kanker is zo zwaar. Diep respect voor hun allen.

Toen nog evenboodschappen gedaan en lekker eten gekookt. Nu zitten we boven op het terras, even gezellig, maar wel vroeg onder de wol we zijn beide nog wel moe.

Morgen opruimenwant zondag reisdag.

( Obrigado voor het lezen) tot morgen

hilda

ik ben ontroerd,..dat jullie zover van ons vandaan en in de meest ontspannen modus....nog aan ons denken! En geloof me hij heeft het gevoeld. De dexa verliep super...dikke kus van ons en zeer zeker van de speciale knul! Xxx