HenkenKrissie.reismee.nl

Dagje .....pelinos 77

bom dia,

Na een koude nacht, wat wel lekker slaapt vroeg weer uit de veren..uitslapen is bij ons half acht ...acht uur. Gewassen en aangekleed en Henk heeft boven brood gehaald. Koffie en ontbijten strak blauwe lucht dat belooft wat....niets doen offf....

Cool
niets doen is ook goed...

Na het ontbijt toch maar heerlijk in de zon is onze lafuma stoelen geklommen en daar hebben we uren met een boek en slapend doorgebracht superrrrrrrrrr. Inmiddels wordt het ergggg warm, rond de 30 graden.

Laughing
.. Dus na het middageten even naar het volgende plaatsje om de juisteinfo over de treintijden te krijgen.

Gelukt, detrein vertrekt om half negen naar Porto..dus dat gaan we doen. Goed geinformeerd naar de terugreis, prima, dat moet lukken....einde van de middag nog even naar de barrrrr...om wat te drinken en toen op tijd eten want om acht uur voetballlllllllll. Nederland tegen de buren. Dat beloofd wat, of juist niet. We hebben wel de wedstrijd Portugal, Denemarken gekeken. UItslagen bij iedereen bekend.

Ik zit nu te schrijven tijdens de wedstrijd en de stemming is zeer bedrukt, hihi, hadden we niet anders verwacht na een teleurstellende wedstrijd tegen Denemarken.... we zullen zien of ze nog terugkomen.

Vanavond niet te laat onder de wol..katoen hih want morgen vroeg op, voor dagje Porto. Morgen wordt het niets met de blog omdat we de laatste trein uit Porto nemen. Dan zijn we om 23+00 uur weer op de camping.

Ik zal proberen wat heerlijk weer naar jullie te blazen, want als ik het in Nederland zie qua temperaturen is het inderdaad diep droevend, Juni laat zeer te wensen over.

Tongue out

tot overmorgen.