HenkenKrissie.reismee.nl

Toch maar vertrokken, naar Tomar

Hallo allemaal,

Na een nacht redelijk goed te hebben geslapen, met de regen tikkend

Frown
op het dak. Ja jullie lezen het goed regennnnnnnnnnnnnnnnn. Toen we wakker werden tegen acht uur was het gelukkig droog. Maar de eerste regen in vijf weken pfff wat staat ons nog te wachten.....

Maar we hebben eerst een bakkie gedaan en toen rustig aangekleed en met het ontbijt was het duidelijk voor ons beiden, dit is not the place to be...

Ik had gisteravond op internet een camping gevonden bij Tomar, en dat ligt op de route richting Salamanca (Espania)..dus eerst even gebeld en werd heel leuk te woord gestaan. Ze hadden natuurlijk nogplekje vrij en ik vroeg nog advies over de route.De IC9 is net klaar dus perfect recht oversteken uurtje rijden en we waren er. Dus om twaalf uur waren we weer op ons nieuwe plekje.

Het is een heel kleine camping gerund door een jong nederlands stel, mooie simpele maar heel keurige camping...met goed sanitair en heel warm water hihi...eneen ontzettend aardig stel. Ik moet zeggen deze blog kost ons nu wel heeeeeeeeeeeel veel energie. Want we kunnen alleen boven op het terras internetten. Voordat we hier zitten, hebben we een hele klim moeten maken, pfffffffffffffff.

Vanmiddag even de stad verkent en geinformeerd bij het station, voor treinreis naar Porto. Daar willen we erg graag heen, maar om er te gaan staan was een enorme omweg dus vandaar deze keuze. Donderdag zit dat in de planning. Tegen vier uur even boven bakkie gaan drinken en in een mum van tijd zat het terras vol....heeeeeeel gezelliggggggg allemaal leuke ouderen, wij als jonge broekies hihiihihih zaten er heerlijk tussen te kletsen. Heel gezelliggggg.

Tegen zeven uur toch maar eens naar ons stekkie om te koken, en het was weer heerlijk. Tijdens het koken heeft Henk de TV schotel ingesteld. Nu kunnen als we willen TV kijken.

Het weer ..tja wat zal ik zeggen. Het valt tegen voor hier......bewolkt af en toe zon en zon 22-23 graden...niet zo heel goed..maar ik mag niet klagen als ik naar de nederlandse temp kijk....maar doe het lekker wel. Morgen zou het beter zijn....we zien wel. Het weer zal de komende dagen niet echt super zijn maar wel droog. Temperaturen wel boven de 20 graden. Als we in een stad lopen hoeft hetniet warmer te worden als het maar droog is.

Tot morgen.....

Stephan

Ja jullie kunnen niet alles hebben nu beetje alvast wennen wat jullie straks in nl te wachten staat :P geniet er nog even van ! We zijn wel blij als jullie weer thuis zijn hoor ! Dikke kus