HenkenKrissie.reismee.nl

Laatste dag Algarve

Hallo, bom dia

Vandaag krijgen we rust. De overburen gaan weg en dan staan we tussen de belgen, duitsers en engelsen. Die praten niet zoveel met ons omdat Nederland zo geweldig gevoetbald heeft. Hebben alleen leedvermaak. Enze hebben gelijknatuurlijk.

Maar goed de buurtjes uitgezwaaid en zijn toen begonnenmet opruimen. We hebben hier nu 12 nachten doorgebracht en zijn klaar voor een nieuwe uitdaging. Het opruimen ging snel. Scheelt wel als je geen voortent meer hebt maar een oprolbare luifel. Mathe, dit is het joh. Alles verkopen en overstappen op Fiamma. Hij is zo schoon en opgerold. Grondtapijt opruimen kost meer tijd. Kris heeft alles binnen opgeruimd en ik buiten. De auto ingepakt de caravan verzet zodat we morgenvroeg zo weg kunnen. We hebben nog even de Goldwings uitgezwaaid. Helaas waren we net te laat om de erehaag van motoren op de foto te zetten. Maar twee aparte motoren zijn wel gelukt. Zie foto`s

Vanmiddag na de lunch zijn we gaan rusten. Na gedane arbeid is het rusten. Om 15:00 uur gaan zwemmen om onze verhitte gezichten te koelen. Voordat we een duik namen hebben we bij de receptie afgerekend. Campingcheque`s zijn echt waardevol. We hebben deze vakantie per nacht elke keer een cheque ingeleverd. Als we zo doorgaan kunnen we nog wel een maand weg blijven. Dat zullen we Manon en Stephan maar niet aandoen. Qua snipperdagen kan het zat.

Na het zwemmen besloten om maar voor de verandering uit eten te gaan. Hier op de camping hebben ze lopend buffet. Dan doe je tenminste nog wat aan lichaamsbeweging onder het eten. Het was weer voortreffelijk.

Nu zitten we klaar voor de nacht. Nog effe wat drinken en dan straks onder de katoenen dekbedden. Niet onder de wol want dat is veel te warm.

Tot morgen en Nederland kruip maar lekker onder de wol.

dwjvoerman@home.nl

Beste Henk, dat kunnen jullie niet alleen Manon en Stephan niet aandoen, maar ons ook niet...........! Enne, neem wat van die warmte mee, want op een enkele mooie dag na, is het hier zeer behelpen met het weer. Veel plezier nog, Truus (en André natuurlijk)

manonnetje

neeee indd doe ons dat maar niet aan !!!! jullie komen maar snel weeeeeeer thuisss :$