HenkenKrissie.reismee.nl

Markt.....

Hallo,

Na een goeie nacht, waren we natuurlijk weer vroege vogels......half acht...maar dat geeft niets.Eerst maar bakkie koffie en dan wassen en aankleden. Na het ontbijt gaan we naar de markt in Lagos. Dus tegen half tien reden we naar de poort, maar het was me toch druk voor de uitgang het duurde en duurde maar ...en toen we de slagboom voorbij gingen reden we door een haag van Goldwings door ....ik denk wel ruim 100 prachtige motoren...die hadden een tourtocht..met begeleiding van politie en al ...mooi om te zien.

Maar goed in Lagos aangekomen, viel de grote van de markt tegen. Mooie markt maar hoofdzakelijk groenten en fruit. Moet zeggen we hebben onze ogen uitgekeken. Van groente en fruit naast de kippen en konijnen ...daarnaast hun zelfgemaakte marsepein en koekjes alles door elkaar.. pfff. We zeiden tegen elkaar als de nederlandse waren autoriteit hier liep nou poe poe. Jammer dat zoiets niet bij ons kan, het is prachtig. De mensen verbouwen alles zelf en proberen op deze manier iets te verdienen of bij te verdienen.

We hadden sinaasappels en aardappels nodig, en het is gelukt voor 2 euro 3 kilo sinaasappels en 1 kilo aardappels hhiiiii

Toen we uitgekeken waren op de markt zijn we naar de supermarkt gereden, voor een paar laatste boodschappen. Daarna op de camping alles opgeruimd en gegeten en toen even weer lekker in de zon bij het ....zwembad

Laughing

Vanvond heerlijk weer op de plaat gegrild, lekkere salade erbij en stokbrood hmmmm

Onze plannen zijn weer iets gewijzigd hihihi. We gaan Maandag verder...morgen opruimen en maandag reisdag richting Nazare. Het was moeilijk om te beslissen wat te doen, want hoe noordelijker we gaan hoe KOUDER het wordt...maar we zullen toch weer naar het noorden moeten. Deze reis heeft een begin maar ook een eind en die is sneller in zichtdan we zouden willen. Het lijkt heel lang, 7.5 week, maar het is zo voorbij.

Vanavond geen voetbal gekeken, maar achteraf ook maar goed ook, hihhi verliezen ze weer...pfffff