HenkenKrissie.reismee.nl

Ménière dag

Vanmorgen bij het opstaan ging het al mis met mijn Krissie. Overgeven en niet vast op de benen met een zeer draaiend gevoel. Ze heeft nog geprobeerd aan tafel te zitten om te ontbijten maar dat was al een hele beproeving.

Ik heb haar naar bed gestuurd. Slapen en bijkomen. Ik heb opgeruimd en de Tomtom gereset. Die liep steeds vast en onderweg is dat op kritieke punten lastig. De gehele ochtend met Tommie in de weer. Nu weer oke. Wat opgeruimd en wat mensen uitgezwaaid die verder trokken. Gelezen en kris voorzien van een hapje en een drankje op zijn tijd.

Vanmiddag zonmiddag. Effe bakken en oogjes dicht. Nou dat lukte aardig tot de buren weer kwamen. Hij had alle tijd en bleef twee uur praten. Kris kwam op het laatst ook uit bed. Wit om de neus en nog gammel.

Ik ben om 18:00 uur gaan koken. Wraps en zelfs Kris vond het lekker. Na het eten Kris weer in bed en ik heb afgewassen en opgeruimd. Straks koffie drinken en de kids bellen. Het is Woensdagavond en dat is de vaste belavond. Stephan zei dat het warm was in Nederland, wel 19 graden. Weet je wel hoe warm het hier was vandaag, 30 graden in de schaduw. In de zon 40. Dat is ook maar even vol te houden heb ik gemerkt. Je drijft vrij vlot de ligstoel uit, als je niet uitkijkt. Maar Stephan vond het in Nederland al warm bij 19 graden. Puh. Dat zijn ijsbeer temperaturen voor Juni. Dan hoort het al 25 graden te zijn.

Morgen gaan we kijken wat Kris in petto heeft. Ik hoop dat ze opgeknapt is. Ze heeft bijna de hele dag geslapen. Als het lichte hoofd maar verdwenen is en ze weer vast op haar benen staat. Ze heeft het erzelf vrijmoeilijk mee dat ze zo uitgeschakeld is maar geeft de moed niet op. En we gaan nog niet naar huis nog langer niet, nog langer niet.

Tot morgen, slaap zacht Nederland.

Reacties

Reacties

Herman & Enneke

Wat vervelend voor Kristina, gauw weer beter worden meid! X

elma

Nou wens haar maar beterschap en hoop dat het biet lang duurt Gr

Stephan

Ja maar ik zit in het zuiden van NL en hier is het met 19 graden wel benauwd ... Sterkte aan mamsie en hopen dat ze morgen toch weer beter is ze moet wel genieten van de vakantie natuurlijk en ik vindt dat jullie daar ook ff dolfijnen moeten spotten is een aanrader ik heb ze toen ook gezien met de boot na marrokko !! Slaap lekker en beterschap !!! Love jullie doei doei !! Xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!