HenkenKrissie.reismee.nl

Weer een luierdaggg

Hallo,

Tja weer een luierdag ...pffff hahahah het weer was weer super klein beetje bewolking en zo rond de 30 graden hihi dus we doen het maar lekker kalm aan vandaag.

S`morgens wel weer vroeg wakker, want buren vertrokken en dat geeft toch iets meer lawaai. Niet dat dit erg is want dat gebeurd ons natuurlijk ook wel eens...

Dus eerst maar eens gegeten en daarna lekker de telegraaf door gelezen... na het middageten zwembad tijd..... en ze hebben ook een jacuzzi dus wij erinnnnnn heerlijk....zal volgende keer foto`s maken..

Eind van de middag weer terug en even lekker met de mp3 speler zitten swingen hihih Henk vluchte weg, volgens mij dacht hij, die is gek ....ach ben ik ook beetje hahahha

En tegen zeven uur PM maar eens aan het kokkerelen....heerlijkkkk

Nu is het wel frisjes, de wind is stevig..niet storend maar geeft toch verkoeling..voor het slapen is dat natuurlijk perfect anders drijven we de caravan uit. Dus dan is dit fijner...

Afscheid genomenvan meerdere reizigers ..die alvast weer richting noorden reizen...morgen de andere kant buren..maar dat hoort erbij ...wij blijven nog even lekker ....camping is gewoon superr en we hebben nog genoeg te ontdekken....

Morgen zijn we 28 dagen onderweg...pfff gaat hard hoor ...baaaaaaaaahhhhhh we willen nog lang niet naar huis....ook al mis ik natuurlijk de kids en daya wel........maar heimwee neeee absoluut niet ...wij kneuteren lekker samen zo heerlijk.