HenkenKrissie.reismee.nl

luierdagggg

Hallo,

Vannacht goed geslapen en we hebben wel tot negen uur jullie tijd geslapen......hier acht uur

Undecided

Daarna even lekker gedoucht...want die zijn hier superrr de luxe..en toen gezellig samen ontbeten..want we zijn verliefd haha op elkaar haha en helemaal op Portugal. De Portugezen zijn zo aardig en behulpzaam en het is een prachtigggg land, adembenemend gewoonnnn. De armoed is wel veel meer zichtbaar, maar dat je nog paard enn wagen op de weg ziet heeft zoveel charme ......zo mooi..

Toen heb ikmaar eens foto`s op de blog proberen te zetten en dat ging prima en daarna nog even de blog schrijven...Tegen de middag hier de Lidl maar eens opgezocht eeen jahoor mijn pijnboompitjes gevonden ..was ook nog wel duur voor75 gram 3.30 maar het is te doen...voor de rest vielen de prijzen hier mee. Ik heb ook nog een strandbedje gekocht want ik had alles thuis gelaten omdat ik dacht dat het daar toch geen weer voor zou zijn. Maar we hebben alleen de eerste dag in FRankrijk nog een beetje regen geahd en daarna niet weer.

Terug op camping heerlijk geluierd en gelezen. Ben met mijn derde boek bezig, dus heb nog wel even te gaan. Heb nog drie boeken te lezen hihi... had trouwens boek over dolfijnen gelezen ...erg mooi, die kinderen genezen superrrrr. Dolfijnen kun je hier ook zien ...maar dan moet ik weer op een boot ...en daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in, ben banngggggg.De zee schijnt hier best te kunnen spoken dus daar ga ik nog even goed over nadenken ... Het trekt wel want het schijnt wel spectaculair te zijn.

Moet nog zo veel nadenken, maar mijn hersens staan in de vakantiesmodus.....wil nog een gedicht ofzo voor 8 juli schrijven, dus heb nog heel wat op stapel staan...hahaha.

Voor de avond haddenwe gereserveerd in Lagos bij een goed restaurant.Daar waren we om zeven uur en het was hhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeerrlijkkkkkk super gewoonnnnn.

Nu zitten we lekker onder de luifel, het isfrisjes zo`n 21 graden, het wasvandaag weer wat bewolkt maar morgen zou het beter worden.......ikklaag niet als ik de temp bij jullie zie dan boffen we maar. 15 graden en dat in Juni. Ik ben blij dat ik hier ben en niet in Nederland.

Ennezus Amanda...., we houden ook graag nog wat prive

Laughing
hahahahahaha

Karin we hebben je gehoord hoor, thanks

Laughing
enne het ene rood was een succes hahahahahhahahahahahhhahhahahhhahahahahhhahahahhahhahahha
Cool

Voor iedereen die meeleest en reactie geeft, willen we nogmaals zeggen dat we dat enorm waarderen. superrrr smorgens zijn we benieuwd wie er weer wat geschreven heeft....heel lief en leuk.

We hadden best leuke foto`s willen maken mar het fototoestel (batterij) was leeg.

tot morgen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!