HenkenKrissie.reismee.nl

Verjaardags Henk

hallo,

Vanmorgen vroeg gewekt hahaha het is hier uur vroeger dus acht uur onze tijd belde mama natuurlijk om te feliciteren.....heel lief. Maar toen moesten we effe haasten want bij jullie was het al ruim negen uur hahah

Voor die tijd had ik natuurlijk al gezongen en heeft Henk de kaarten encadeautjes van de kinderen en dekaart Natalie uitgepakt.....kinderen hadden lieve mooie dingen geschreven en een feestmuts en toeters ingepakt en nog iets speciaals, een eetbare string hahahahaha met de tekst .....dit mag dit jaar nog ...nou dat maken wij wel uit hahaahahahaha.

Na wat felicitaties via de telefoon, zijn we maar eens op pad gegaan. Het was bewolkt en temp was rond 25 graden, en een beetje benauwd.

Richting Albufiera gereden, prachtigggg we zijn verliefd...haha op elkaa,r al heel lang maar zeker nu ookop de Algarve...wat mooi.

Eerst Portimao aan gedaan, zie fotos... prachtiggggg. Daarna door naar Albufiera..daar rondgewandeld en in een nederlands cafe portie bitterballen gegeten, heerlijkkkkkk.

Op de terug weg langs Pera gereden, daar hebben ze ieder jaar een tentoonstelling Zandsculpturen...prachtigggggggg

Eind van de middag weer naar camping, effe bijkomen en omgekleed en s`avonds wilden we lekker uit eten. Nou, dat werd leuk verhaal ....we komen aan in Lagos om 08:00 uur en eerst wat gewandeld op zoek naar leuk restaurant...de goeie natuurlijk, volllll. Toen ergens gaan zitten ..maar nee, geen goeie kaart, dus weer verder. Komen we een restaurant tegen dieergg vol zat, nou dit moet hem zijn, intussen hadden we al behoorlijk trek dus wij naarbinnen.....fouttttttttttt

Het was een engelse eetschuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr met alle toeters en bellen kwa muziek maar ook kwa eten vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, maarwe hebben zon lol gehad ........Dat wehier terecht waren gekomen ....ik kreeg mijn cola in een kartonnen beker....de maCCCCCC HAHAAHAHAHHA

We hebben gauw gegeten ..was niet heel best en gelijk besproken bij goed restaurant voorzaterdag avond.......het enige leuke eraan was dat Henk en ik zo vreselijk hebben gelachen dus dat maakte alles weer goed, want als er iets is waar we beide hekel aan hebben dan was het dit wel hahahahaha. Het zat rijen dik naast elkaar met hoempapa muziek van een organist. Alle tv stonden aan, wel 8 stuks, met ieder op een aparte engelse zender. Er zat nauwelijks 20 cm tussen de tafels. Het eten was vet en zout. Henk kreeg zijn bier in een pul. Als je de Oktober festen kent in Duitsland snap je misschien een beetje in wat voor tent wij zaten.

Dus ondanks het eten weer een heerlijke dag gehaddddd.

We hebben bij een bakker nog een specialiteit gekocht van Portugal. Amandelmarsepijn. Lekker. En een stuk taart. Dat was zo machtig dat we het niet op kregen.

Henk bedankt nog iedereen die hem gefeliciteerd en aan hemgedachtheeft.

tot morgen

Barry, Amanda & kids

Een beetje te laat. laten we zeggen beter te laat dan nooit! Henk en Kristina nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van henk...hiepoerdepiep hoera al wel bijna 50 jaar hahah. wat een prachtige foto's van Portugal..dat ziet er allemaal prachtig uit...en de foto's van dat lekkere eten doet je watertanden. Zo te zien en te horen genieten jullie met volle teugen...lekker blijven doen...voor je het weet ben je weer thuis!!
PS gaan we nog een leuke foto met eetbaar ondergoed zien....dat is natuurlijk erg leuk voor het fotoboek hahah.

Elma

Hallo vakantiegangers nog van harte Henk met je verjaardag en nog vele goede en gezonde jaren .
Lees toch bijna elke avond jullie mooie verhalen leuk hoor en wat genieten jullie mooi.
Nog heel veel plezier .doeiiiiiiii

Hans, Karin en kids

Tss, ook te laat, maar wel heeeel hard gezongen, gehoord??
Van harte gefeliciteerd en zo te lezen genieten jullie nog steeds volop, groetjes van ons allemaal

André & Truus

Hallo Henk & Kristina, leuk om te lezen dat Henk een geweldige verjaardag heeft gehad. Alsnog gefeliciteerd, het koude weer hier verlamt onze daadkracht, dus te laat met onze felicitatie. Nog veel plezier, A & T

anne

hey, ziet er goed uit feliciteer henk nog maar van mij , erg leuke foto's
veel plezier nog en goede reis natuurlijk.
gr anne

Enneke

Hoi Henk & Kristina, beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hele goeie vakantie verder X groetjes, Herman en Enneke