HenkenKrissie.reismee.nl

Portugal........

Hallo,

Reisdag gehad we hebben 550 km gereden en goeie reis gehad. Super gewoon. Maar toen we Portugal in reden werden we wel even verrast, ze hebben hier namelijk twee manieren van tol betalen. Een met kastje die je huren moet en een tegoed op moet zetten en een manier met poortjes. Nu we reden Portugal binnen en geen kastjes te huur en geen poorten. Dus maar van de snelweg af..pfff slechte weg druk en bij faro ging het mis , we verdwaalden een beetje... maar goed even gezocht en de snelweg maar gauw weer opgezocht. Henk had er geen lekker gevoel bij want de bekeuringen kunnen oplopen..maar ik was rustig en dacht ach ik gooi mijn charmes hahahha wel in de strijd. Maar gelukkig allemaal niet nodig geweest , achteraf op de camping hoorden we dat men gewoon niet weet hoe dit goed te regelen met de toeristen..dus geen boete en geen tol betalen hiii.

We staan op camping Turiscamp in Lagos en een heeeeeeeeeele mooie luxe camping geweldiggg , we blijven 14 dagen. DE temperatuur dachten we zou terug lopen, maar helaas hahahah het is hier hottttt gisteren al 35 graden. Dus geloof de voorspellingen niet het is hier heeeettttt. IK heb nog niet heel veel gezien maar wat ik heb gezien is prachtig, we gaan de komende dagennnn het ontdekken.

Gisteren hier op de camping gegeten , hebben lopend buffet voor 9.90 pp en lekkerrrrrrrrrrrr

UIt eten gaan is hier goedkoop , maar de boodschappen schijnen hier erg duur te zijn, nou we gaan het zien...

Ik kan geen fotos toevoegen want onze laptop heeft problemen en ik zit nu in het internet cafe...dus zodra alles weer werkt zullen we de mooie fotos laten zien..

Vrijdag feesssssssssssssssssssttttt

He natalie , ik hoor allemaal slechte verhalen over je gezondheid ..kop op meid!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

natalie

dank je wel, maar waarschijnlijk komt de ukkepuk nu wel eerder en ik denk zo rond 8 juli hihi nee hoor..
Tja insuline spuiten en dat is geen pretje..

Nou had ook rustig met jullie mee kunnen gaan ja, het eten is goedkoop hmm..

dikke kus en knuf

Truus & André

Beste Henk & Kristina, nog veel plezier in Portugal en geniet er maar van! Truus wordt langzamerhand weer wat beter. Hartelijke groet, A & T

Pascale en Willie van Eck

Henk,
Volgens onze kalender vier je vandaag je verjaardag.
Als dit klopt van harte gefeliciteerd. Het is in ieder geval een ideale manier om je verjaardag te vieren.
Veel plezier samen voor de resterende tijd van de vakantie en tot juli.

hilda

He vakantiegangers!!!! wat fijn dat jullie genieten!!!!Blijven doen hoor!!! Henk van harte gefeliciteerd met je 45e verjaardag!!!!hihi maak er een feestje van en wij drinken er vanavond een borrel op! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!