HenkenKrissie.reismee.nl

Wasdagggg

ola,

Vanmorgen vroeg wakker acht uur, shipssss Eerst effe wakker worden en toen direct maar naar de wasmachine`s een was draaien...want ik heb er meer als een..pff

Toen ontbeten en de caravan maar eens goed schoongemaakt. Daarna nog effe boodschapjes gedaan. Want morgen gaan we naar Portugal, Lagos ligt in de planning. We weten niet of we het in een keer doen want het is 500 km, ligt aan hoe de reis verloopt.

Dus alles is weer schoon, we kunnen er weer tegen aan voorlopig...Henk is druk geweest met afbreken en opruimen buitenom....

Tegen eind van de middag nog heerlijk even gezwommen en ruim uur in de zon liggen luieren bij het zwembad...hmmmmmm

Vanavond heb ik ovenschotel al la recept Enneke gemaakt, heerlijkkkkkk ( Enneke ik weet dat je nu lekker in denemarken bent met Herman, geniet ervan) Het recept is een succes....

Laughing

We weten niet of we morgen al internet hebben , maar jullie horen weer van ons groetjesss

elma

Geniet er maar van want de vooruitzichten zijn hier weer zeeeeeer herfstig Groeten en veel plezier doeiii

Enneke

Fijn dat het zo lekker smaakt! We zijn vandaag (03-06-12) weer thuis gekomen. Heerlijk weekje gehad xx