HenkenKrissie.reismee.nl

Ronda een van de witte dorpen..

Ola,

Vandaag zowel uitgeslapen tot negen uurrrrrrr jippieeeeeeeeeeeeeeeee

Tongue out
, heerlijk rustig ontbeten en toen richting Ronda gereden. Wat geweldiggggggg die route omhoog...heeeeel indrukwekkend. Henk had deze toeristische route per ongeluk uitgezocht. We hadden stijgingen van wel 12%. Haarspeldbochten en zo smal dat je liever geentegenliggers tegen wilde komen. Veel motorrijders die als dwazen de berg omlaag stuiven. In de bocht hangend aan hun motor met naast hun zonder vangrail de afgrond. Op diverse plaatsen zieje dan ook de bossen bloemen en de kruisjes opeen standaard langs de kant van de weg. Kris vond het maar niks. Die zegt daarom rijd jij geen motor.Spanje is inmens groot en als je aan de costa`s zit zie dit mooie land niet. Wat mooi.

In Ronda aangekomen keken we onze ogen uit, die diepe kloof met die eeuwen oude brug erover ..prachtiggggg. We vonden dit nog mooier als Alhambra.

In het dorpworden ook de stieregevechten gehouden, maar het was er nu rustig. Maar wat een prachtige dag, het weer is s'morgens heerlijk..rond de 25 graden maar na twee uur is het too hotttttt dan loopt het kwiktot ver boven de 30 graden..pfff. Maar het was zeker de moeite waard..

Tegen eind van de middag rustignaar huis (onze tijdelijk huis dan)

Laughing
gereden, een andere route dan op de heen weg en die uitkwam in San Pedro, nou hier wonen volgens onsde rijksten der aarde. pfffff komen die twee simpelesmittiessss. Maar wel geweldig om eens te zien...

Vanavond lekker geBBQ, dus de buikjes weer vollllllll........

Morgen misschien toch maar even pedicure voor Henk zoeken, want lopen is erg pijnlijk..kijken of we eentje kunnen vinden. Op gymschoenen gaat het wel, maar dat hete weer is dat ook niet echt een pretje.

Tot morgen

En Georgette , tja was behelpen zonder LIdl hahahhaahhahahhaha DIt was echt de eerste in drie weken....