HenkenKrissie.reismee.nl

Luierdag met rug massage

Ola,

We hebben uitgeslapen tot wel half negen. Dat is in tijden niet gebeurd. We staan onder de bomen en het bleef daardoor lekker koel in de caravan. We hebben allebei goed geslapen. Geen last van allerlei bijgeluiden zoals honden die de gehele nacht lagen te blaffen.

We hebben rustig ontbeten en daarna zijn we naar de winkel gereden voor boodschappen. Er was een klein winkelcentrum (gericht op engelsen) waar zelfs een Lidl was. Ruim inkopen gedaan zodat we voorlopig niet weer hoeven.

Henk heeft een scheur in zijn eelt van zijn rechter hak. Daardoor gaat het lopen niet geweldig. Maar vaseline en een stuk schuurpapier doet wonderen. Hopelijk is het snel over.

Terug bij de camping heeft Henk de tafel en de schotel gerepareerd. En het ontvangst op de tv is weer super. De tafelpoot miste een schroef. Die schroefhebben we bij een soort Action gekocht.

Tussende middag gegeten en vertrokken naar het strand. Dit is de eerste keer dat we op het strand lagen in deze drie weken. Maar ja het is weekend dus alle spanjaarden dachten hetzelfde. Druk dus.

Maar we konden nog een plekkie vinden. En al snel zagen we dat er mannen en vrouwen rondliepen die heerlijke massages weggaven. Nou daar hadden wij ook wel de ruggen voor. Voor weinig waren we weer geheel herboren. Ontspannen en relaxed.

Vanavond maar eens voor de afwisseling gekookt. Lekkere pasta. Effe douchen en klaarmaken voor het avondritueel. Henk heeft alweer een lange broek aan. Het is nu half negen en 26 graden maar hij vind het al koud worden. Zo zie je maar dat je ook aan de warmte went.

Tot morgen en slaap wel.

Georgette

Wij lezen allemaal fijne verhalen, maar wat nu? Geen Lidl???? Hoe redden jullie het dan?