HenkenKrissie.reismee.nl

Cabopino

ola,

Vanmorgen tegen acht uur opgestaan en rustig aan alles beetje opgeruimd en gegeten...Tegen tien uur was receptie pas open, dus betaald en op weg naar Cabopino tussen Malaga en Marbella.

Goeie reis gehad, auto doet het weer prima...

Laughing
Het was ook maar 120 km, maar toch. Wel veel wind onderweg. Maar toen we dichter bij zee kwamen hoe rustiger het werd.

We waren hier om twaalf uur, even rustig rondgekeken en plekje gezocht. Tegen een uur waren we geheel geinstaleerd en blij dat we weer in de bewoonde wereld zijn hahaha

We hebben een ding weer geleerd, we houden van rust , maar zeker ookkkkkkkk van gezelligheid.

En dat was op de vorige twee campings ver te zoeken, hier leeft het weer en dat past toch beter bij ons. We zoeken een combinatie van beide. De camping is primaaaa, genoeg wc's en douches. En we zijn tevreden met de plek,het is hier beter uit te houden wat betreft temperatuur. Het scheelt door de zeewind gewoon een paar graden...

Vanmiddag even naar het strand gewandeld, 200 meter zoals aangegeven was het natuurlijk niet maar was prima te doen..een heerlijk strand met een barretje. We hebben gelijk maar eentje genomen en hij was heerlijkkk.

Vanavond zijn de naar het restaurant op de campinggaan eten, pffff wat een sjieke tent.

Surprised
En natuurlijk hebben we hier heerlijk gegeten.....

De komende dagen zullen we vanaf hier de omgeving gaan bekijken en hoe lang we hier blijven weten we nog niet. We zien wel.. In ieder geval het weekend over.