HenkenKrissie.reismee.nl

Een geweldigeeee dag, eindigde iets minder leuk

Ola,

Vanmorgen om kwart voor zes op, gauw ontbijt en op weg naar Granada. We moest om half zeven in de auto zitten om nog op tijd te komen.

We stonden even voor achten in de rij, dat heeft ruim twee uur geduurd..enjahoor we hebben kaarten en mochten om half een het paleis binnen.Voor half een natuurlijk uitgebreid de rest bekeken. Wat geweldig mooi, de uitzichten prachtigggg. Maar de temperaturen gooien tegen de middag wel wat roet in het eten, want het was weer erg heeetttttt.Wat trouwens erg gastvrij is van de spanjaarden. Ze gooien gewoon de kassa's dicht om 09:15 uur.Een kwartier,Pauze. Er stonden nog dikke rijen maar alle kassa's sloten gewoon. Zelfs de spanjaarden die in de rij stonden waren verbaasd en boos.

Tegen twee uur waren we uit gekeken en hebben taxi genomen de stad in en hebben daar even lekker rondgekeken en even lekker gegeten....gelukkig maar achteraf

Wink

Tegen vier uur weer taxi terug naar het Alhambra en naar de auto gelopen. We reden net de stad uit en opeens motorstoring ...dus je voelt hem al aankomen....pech...Henk had net een Ford garage gezien en dus ongekeerd en daar gevraagd of ze ons konden helpen.

Nu moet ik wel zeggen, toen we hier in Mollina aan kwamen stonk het vanonder de auto naar rubber...of dit er iets mee te maken heeft gehad weten we niet. Maar er bleek iets met het roetfilter te maken te hebben....pfffffffffffff we knepen hem flink. Wat dat gaat echt in de grote bedragen lopen......maar het bleek de sensor van het roetfilter te zijn....... kostaaa..pffffff drie uur later enheel wat geld lichter en nu maar hopen dat het roetfilter heel blijft. Maar spannend en vervelend was het wel. In de hitte sta je daar, maar petje af voor deze spaanse Ford dealer, ze hielpen ons direct en keurig en we hebben alle papieren erbij gekregen en hij liet ons keurig het kapotte onderdeel zien.

En nu maar duimennnnnnn

Morgen weer reisdag, Henk is het hier zat en de druppel was dat hij moet wachten voor de wccccc, er zijn maar drie wc en drie douches heren beschikbaar ...veel te weinig en het is hier te warm.

En laat ik erbij zeggen dat het heerlijk is als je mooi weer hebt maar hier loopt het overdag al gauw tegen de 40 graden aan .....dus we gaan terug naar de kust...marbella....

En even voor de mama`s, we genieten nog volopwe hebben het heel fijn zo samen, beetje stress is niet erg

Laughing
Als het hier maar bij blijft.

Nu zijn we erggggggggggg moeeeeeeeeeeee

Tot morgen