HenkenKrissie.reismee.nl

Achh dit kan je toch niet weerstaan..

Ola,

Nou wasdag, ik wist niet dat dit zoveel gedoe kon zijn..pff

Vanmorgen eerste machine erin tegen negen uur, ik dacht lekker de eerste dan heb ik voor de middag alles weer droog in de kasten, nou vergeet het maar.

De eerste was na anderhalf uur klaar dus....gehaald, is het heel heet en niet schoon......is het een droger en wasmachine ineen en ik heb blijkbaar iets fout gedaan dussss, twee euro lichter en de was niet schoon..Ik ben echt niet blond maar .... Wat een vooroordeel, he.

Tweede keer was erin, na ander half uur weer opgehaald niet schooonnnnnnnn, blijkt dat hij een twee euro programma gewoon niet afmaakt ...stttttttttttttttttttooooo ik wou natuurlijk zuinig zijn

Wink
En nou kost het gewoon meer. Zuinige hollander zou een belg zeggen.

Dus eerst maar witte was en nu vier euro erin gegooid en ja hoor na drieeeeeeeeeeee uur had ik eindelijk schone was. Toen was het inmiddels al drie uur dus om zes uur had ik alle wasaan de lijn om droog te worden. Maar ruim uurtje later lag het al weer in de kasten....want de termometer gaf vandaag jawel 39 graden aann pffff. Dus tussen door heerlijk gezwommen in een prachtig zeer koud zwembad. Als je er eenmaal door bent is het heerlijk.

Tja endit kun je toch niet weerstaan, hij ...het is een hij ..kwam naar me met platte oortjes en kwispelende staart en ging direct op zijn rug liggen ..ik moest hem aaiennnnnn.

Hij heeft ons de hele dag gezelschap gehouden en heerlijk mee gesnoepttt met mij.. Henk was onverbiddelijk. Niet doen Kris. Doe dat nou niet, je komt er niet meer af. In de supermarkt wilde ik zelfs al hondevoer halen. Toch maar niet gedaan.

Morgen heeeel vroeg uit bed, we gaan naar Granada om het Alhambra te gaan bekijken en natuurlijk de stad...als dat maar lukt met zulke temperaturen.

Laughing
Duim voor ons dat het n iet zo vreselijk heet zal zijn. De weersvoorspellingen zijn echter niet gunstig. Tropische temperaturen.

tot morgen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!