HenkenKrissie.reismee.nl

Gearriveerd in Mollina

Ola,

Vanmorgen vroeg uit bed, half zevenwaren we wakker,pfff, even ontbeten en opgeruimd en hup daar gingen we.

Prachtige reis hierna toe, langs de kust geweldig wat mooi. de temperatuur liep gestaag op .Inmiddels is het hier al weer tegen de 30 graden, de voorspellingen zijn voor de hele week deze tempuraturen, dus dat wordt genieten.

Tegen een uur waren we in Mollina, en het was al weer warm. Dus gauw plekje gezocht en ons geinstalleerd. Leuke camping, la Sierrecilla. Lekker de rest van de middag aangelummeld. Snel effe wat boodschappen bij de plaatselijke supermarket gehaald.Vanavond effe lekker gedoucht en uit eten geweest, keukens gaan hier pas om acht uur open. Dus we lusten ondertussen ook wel wat. Heerlijk gegeten bij lokaal spaans restaurantje hmmmmmmm. Geen spaans maar gewoon europese kost. Een lap entrecote, 300 gram voor maar 12 euries. Dat krijg je niet in Nederland. Als je hier uitgebreid uit eten gaat ben je met twee personen rond de 40 euro kwijt. Dan heb ik het voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht met voldoende drank.

Morgen wasdag...pff maar tja hoort er ook bij, en voor de rest zien we wel...mIsschien even naar de flamingo`s in een dorpje verderop.

Vele plannen voor komende week, dus genieten volop.

tot morgen.

Fijn dat het Nedrland ook wat beter weer is. Heeft het toch geholpen dat we wat julliekant op geblazen hebben.

natalie

Ja idd bedankt voor de zon, maar voor mij een beetje te warm heb me daar toch een paar dikke voeten en enkels pfff.. Maar goed voor de rest heerijk die zon..