HenkenKrissie.reismee.nl

plannen gewijzigd

ola,

Vanochtend hetzelfde ritueel, heerlijk lekker langzaam wakker worden. Dan douchen en ontbijten.

We hebben gisteren besloten om morgen weer te gaan reizen, ten eerste het weer is er morgen geschikt voor, weinig wind en temperaturen rond de 26/27 graden en ten tweede we zijn hier uit gekeken...

De komende dagen zal de temp weer richting 30 en daarboven komen dus morgen maar reizen kunnen we daarna weer van het mooie weer genieten.

Vanmorgen opgeruimd. De schotel en tv ingepakt. Het tapijt schoongeveegd ingepakt. Henk heeft de storing van de waterpomp ontdekt en heeft het gedeelte (fannetjes voor koelkast) afgekoppeld. Nu werkt de pomp weer normaal. Wat we met de fannetjes doen zien we later wel weer.

Vanmiddag heerlijk op ligbedden bij zwembad gelegen, lezen en verder helemaal nietssss. Deze camping wil beste camping van het jaar worden en is daar ook voor genomineerd. Het gaat het niet worden. Het zwembad is vies en de tegels erom heen liggen vol vogelstront. Er wordt weinig of geen onderhoud gepleegd aan het zwembad. Dus van ons krijgen ze geen goede beoordeling. En we zijn niet de enigen die erover mopperen.

Vanaf morgen, op de nieuwe camping, hebben we niet de beschikking over continu internet. Dat kan alleen wanneer je iets eet in het restaurant. Dan krijg je een internetcode zodat je een uurtje kan interneppen. Dus wees niet ongerust als je niet elke dag een verslagje ziet. Uiteindelijk wordt alles wel bijgeschreven.

Vanavond vroeg onder de wol, morgen rond 07:00 uur op en willen om8 uur rijden.... Ten eerste is de wind dan rustig en de temperatuur het best. We moeten rond de 300 km rijden. IK weet nog niet hoe ik ga of dwars door de sierra nevada of langs de kust. Ligt aan de temperatuur.

Tot gauw

Hans en Karin

Eindelijk heeft die harde wind bij jullie ons zonneschijn gebracht en gelijk weer puffen natuurlijk, morgen beloofd het hier ook erg warm te worden, lekker bij het zwembad, dat lijkt mij ook wel wat. Ben benieuwd wat jullie allemaal nog meer gaan zien, veel plezier.