HenkenKrissie.reismee.nl

weer ergggggg veel windddd

ola,

Tja weer een onrustige nacht het blijft hier maar heeeeel hard waaien.

We waren on half negen uit bed, en ontbijten moest binnen, te veeel wind. Na het ontbijt toch maar even op pad....maar het weer was niet fijn. ( zie foto, ik zit heel stijf enbang dat ik eraf waai.

Wink
.)De temp is prima maar een windkracht 7 is te veel van het goede. En veel onverwachte harde rukwinden ..best wel eng ..een uurtje geleden vloog onze tafel de caravan voorbij, gelukkig wasdie nog heel.

Vanmorgen nog even met vertrekkende mede reizigers gesproken en leuke tips gehad. Zij zijn bezig met de zelfde rondreis maar dan beginnend in Portugal. Dus daar waren zij al geweest en ze hadden leuke tips voor ons. Verder heerlijk aan gerommeld, geslapen, gelezen ....heerlijkkkkk

Voor de tweede avond deze vakantie zitten we s`avonds binnen ....erg jammer maar dit is ook lekker warm en knusss. Morgen zou de wind terug zakken naar een 4, en het zou het warmer worden...dus even afwachten.

tot morgen.....

ps, Andre of Truus, ik ben erg benieuwd hoe het met je is......Truus......

elma

Nou dat is niet leuk die harde wind,hier wordt het wat rustiger en warmer en dat komt bij jullie vandaan zegt het nieuws. Wij zijn ook best wel aan wat warmte toe hoor.Maar die komt er aan beloven ze ons hier weer voor de zoveelste keer .Nog heel veel plezier en geniet doeiiiiii gr ook aan Henk