HenkenKrissie.reismee.nl

Wat raaaaaaaast er door het struikgewasssssss....

ola,

Een erg onrustige nacht gehad, de wind werd windkracht 7 en alles schudde. Om half zes vanochtend was ik het zo zat dat we samen de luifel hebben opgerold, gelukkig maar net op tijd want bij anderen zagen we het misgaan.

Dus vanochtend beide moe uit bed, de wind was gaan liggen en we konden buiten ontbijten.

Het was bewolkt en zo`n 23/24 graden, we hebben eerst na het ontbijt wat aangekeuteld. Ik heb handwasje gedaan en stofgezogen( ja lach me maar uit, heb stofzuigertje in de caravan) en Henk heeft de lading dode dierenvan voorkant caravan afgeschrobt..

Daarna zijn we lekker gaan kletsen en uitzoeken waar onze volgende stop zal zijn...nou we gaan naar mollina, dat ligt centraal tussen Granada, Cordoba en Malaga in dus we kunnen alle kanten op om dingen te bekijken...we verheugen ons erop. We gaan ook zeker naar Gibraltar. Stephan had ons gezegd dat het daar erg mooi was.

Henk is al helemaal in de vakantie modus hij heeft al boek uit van ruim800 pagina`s, ikheb wel al boekje uit. Ik kan de echte rust nog niet vinden, maar komt wel.

Ik heb boek van Cesar Millan gelezen en die vertelde dat honden in het nu leven en van elke dag genietendus ik ga dat ook maar eens doen, genieteeeeeeeeeeennn.

Tevens zal ik eens kijken of ik nu een beetje betermet de hond om kan gaan, maar goed ik kan de kinderen soms al niet in het gereeel houden hahah

Cool
dus of hetlukt met de hond. ( beetje zelfspot mag he)

Vanmiddag stak de wind weer enorm op, weer windkracht 7. Dus het waseen strak blauwe hemel en zo'n 26/27 gradenmaar we konden door die harde wind niet buiten zitten. Maar we klagen niet hoorr. we genieten zo ook wel

Laughing

Henk sprak vanmiddag duitsers hier van de camping en die waren op strand geweest ...hoe dom kun je zijn...ze vertelden dat ze gezandstraalt waren hihi.

tot morgen buenes noches...

Reacties

Reacties

Enneke

T was hier gister een mooie zonnige dag, hopelijk blijft t mooi! Jullie genieten in ieder geval! Groeten vanuit Emmen X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!