HenkenKrissie.reismee.nl

Rustdag.....

Ola,

S`morgens het gebruikelijke ritueel hahaha , uitgeslapen tot half negen..en daarna rustig ontbijt. Daarna zijn we in de auto gestapt en hebben de omgeving uitgebreid bekeken. Berg op berg af....Prachtiggg.

Nog even boodschappen gedaan, weer kilo aardbeien voor onder de 2 euro gekocht heerlijkkkk, boodschappen zijn hier zowieso goedkoper twee liter coca cola voor 83 cent enz enz en de dieselprijs is hier 1.34 en hoe is hij bij jullie op het moment??

S`middags na het eten even geluierd en daarna lekker gezwommen...tegen zeven uur lekker gekookt en als toetje......aarbeiennnnnnnn met slagroommmmmmmmmm

Het weer was hier vanochtend bewolkt en tegen de 23/24 en s`middags strak blauw en tegen de 30 graden, maar wel een erg harde wind pppff.

Meer heb ik niet te vertellen...tot morgen

Johan en Frouwktje

Hoi Henk en Kristina,

Dat klinkt allemaal heel goed, gezellig, ontspannen en volgens mij is het eten ook bijzonder lekker.

Veel plezier nog, Johan en Frouwktje en de doggies

Pieter en Ita

Buenos Dias,

Hier twijelachtig weer, zon, bewolking, koud alles , maar dan minder..
Met Daya gaat het uitstekend, is grote vriendjes met de kleine, die is echt niet bang, vreet zelf uit Daya's bak, lach je rot.
Lopen 2 maal daags leker wandeling met de hondjes, komje nog eens uit huis.
Fijn te horen dat je het zo naar de zin hebben, keep up the fun.
Nog veel mooie zonnige weken gewenst.

Grt. Ita en Pieter en 4 honden.

Woef Woef Waf

marianne hoezen

hoi hoi,nou jullie vermaken je wel Toppie hoor!!!!!En bedankt dat je een beetje zon heb gestuurd heerlijk hoor.Mooie fotoos ziet er erg gezellig en zonnig uit ik zou zeggen vermaak jullie wat en heel veel plezier en tot de volgende keer!!! gr marianne XXXX