HenkenKrissie.reismee.nl

700 meter offfffffffffff 1 a 2 kilometerrrrr

Ola,

Uitgeslapennnnnn jippieeeee, daarna lekker relaxen...... Nou Henk heeft wel de luifel opgezet en de TV schotel klaar gezet. Het campingtapijt ligt ook netjes onder het luifeltje. We hebben net besloten dat we hier t/m Dinsdag blijven. 7 Nachten blijven en maar 6 betalen.

Wink

S`middags na de lunch, hebbenwe naar het strand gewandeld. Door het natuurgebied.De brochure vermeld 700 meter, de receptie melde gisteren 800 meter en vandaag 1 kilometer. Dus we gaan toch maar te voet en zien wel.....nouuuu dat was effe een tripje en geen 700, 800 of 1 kilometer maar we denken wel ruim 2 kilometer lopen. In de warme zon ppppfff

Maar het was echt de moeite waard wat geweldiggg mooi.
Je loopt door het park en dat ziet er geweldigggg uittttt. Aan zee gekomen, daar wordt je effe stillll van, zo mooi.

Geweldigggg

Tja, dan moet je nog terugggg, dus rustig aan terug gewandeld...was niet erggg want het werd tijd om weer eenswat calorieeen te verbranden.... te veel Fuet (spaans worst met knoflook) en te veel nederlandse geitenkaas gegeten

Laughing

Dus twee vliegen in een klap, beetje cal. verbranden en je lijf verbranden door de volle zon op het heetste van de dag,hahahahahha

Daarna heerlijk..geluierd in de zon......tenminste. Hilda, Karin, Enneke

Laughing
en natuurlijk de rest. Ik heb de zon jullie kant opgestuurd, hier was het vandaag stukje koeler 24-25 graden. Dus het warme weer komt eraan
Tongue out

Oja, Hemelvaart vieren ze niet in Spanje. Moet je ook maar net weten.

Sorry meer heb ik niet te vertellen, tot morgen

Wink

hilda

idd...bedankt voor de zon!!! als je het allemaal mag geloven wordt het hier volgende week ook heerlijk weer!! dus thanx......jammer dat het strand hier nog iets verder weg ligt,,,,:-)