HenkenKrissie.reismee.nl

Veeeel te kleine parkeergarage ........of een veeelll te grote auto

ola,

Vandaag een bezoek gebracht aan Elche....we dachten we gaan eerst naar Elche en daarna naar Allicante....drama om parkeerplek te vinden, zoeken zoeken dus dan maar parkeergarage. Nou de schrik sloeg ons om het hart.. Hoe komen we hier in hemelsnaam weer uittttt.

Voordat we daar heen reden zijn we nog even in een nederlandse supermarkt geweest in Benidorm want die was van een oud collega van Henk. Hij was er echter niet en zat in Nederland. Volgens mij woont hij hier niet meer met zijn vrouw. Maar we kunnen ons ook vergissen.

We hebben even gauw een blik vooruit geworpen en Henk heeft zijn stuurmanskunsten even laten zien en hup er weer uit. We konden onze auto met geen fatsoen op een plekje krijgen en een bocht om ging al helemaal niet...maar Henk heeft het weer gered...zonder schade pffff

Eindelijk een Plekjegevonden en lopen maar..komen we tot de ontdekking, fototoestel vergetennnnn. Dus helaas moet ik die foto`s voorlopig schuldig blijven, heb paar met mobielgemaakt, maar die komen er nog op te staan.

Grote stad enwe liepen maar, dus hoe vinden we auto terug. Gelukkig hadden we straatnaam genoteerd enik dacht opeens aan mijn mobiel, ik heb navigatie. Dus we waren gered hahahhahhahaha

Laughing

Maar ik wildeeigenlijk naar Elche om de Pikolinos schoenen, die worden hier in een fabriek gemaakt en in Nederland kan ik ze bijna nergens meer kopen. En waarom Pikolinos nougewoon die vind ik mooi en ik heb er nooit zere voeten in hahah

Wink
(Karin en Hans, inBerlijn had ik ze dus niet bij me, ik was teijdel, Hahhhah)

Maar goed defabriek heeftoutlet store, dus na de lunchhebben we die opgezocht en jaaaa ik ben geslaagd. Heb paar laarzen gekocht, al moet iker niet aan denken om ze aan te hebben met deze tempturennnnn

Tongue out
en ik heb nog een paar open schoentjes gekocht...super blij mee.

Tegen drie uur waren we zo gaar, dat we hebben besloten om niet meer naar Allicante te gaan, het is gewoon te warm. Een stad of markt gaat nog maar twee op een dag is te veel met deze temperaturen. Het was weer rond de 28-29 graden en in de steden nog warmer. Het is trouwens een prachtige omgeving. We kijken onze ogen uit.

S'avonds na het eten nog even op de boulevard wat gedronken. We hebben alles weer beetje opgeruimd want morgen weer reisdag, we reizen morgen naar Almeria...

tot morgen

Reacties

Reacties

hans en Karin

Gelukkig kun je nu wel lekker sjouwen, we moeten het nog maar een keer over doen met z'n vieren en dan mag jij je spiksplinternieuwe picolinos aan. Het klinkt allemaal fantastisch, geniet er nog maar lekker van :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!