HenkenKrissie.reismee.nl

Moederdag 2012

ola allemaal,

Moederdag zonder kinderen vieren...pff Maar goed .....het gaat goed met ze, en ze hebben me vanmorgen verrast met skype gesprek samen...

Laughing
was fijn ze weer even te zien en te horen.

Vandaag een luie dag gehad, eerst lekker ontbijtje en daarna even boodschapje gedaan. Ook dat was wel een ervaring want het was net of we een gewone nederlandse supermarkt binnen liepen...we hebben zelfs een tijgerwit ongesneden gekocht, hahhaha . Het is hier echt heel ergggg op de nederlanders en engelsen gericht...dus wij gaan gauw weer verder...we willen graag wat echt spaans is opsnuiven ......S'middags even wat wasgoed weg gewerkt en geluierdddddddddd. De temp is wat gedaald tottt 28 graden, heerlijk dus. Zelfs het zwembad is van ons alleen, want die oudjes zitten allemaal binnen tv te kijken. Je snapt het niet want ze hebben helemaal geen airco`s en het is overdag in de caravan al gauw een graad of 40. Daarom zien ze er zo opgedroogd uit. Avonds gaan ze massaal met scootmobiel op stap om in de engelse pubs zich vol te laten lopen. Het is maar wat je leuk vind.

En dan hebben wenogde Benidormbasterts, nou ze zijn hier in overvloed, Henk en ik lachen ons kapot, voor elke tent-caravan staat op de oprit eeeeeeeeeeeeeeeeennn scootmobiellllll. Geweldigggg ze rijden op de autoweg je gewoon voorbij hahahhahahhh. Dit is echt het walhala voor de scootmobielllllll.

Morgen willen we de stad en boulevard Benidormeven verkennen en overmorgen willen we naar Allicante en Elche. Woensdag trekken we verder, zoals het nu in de planning ligt. De camping is al uitgezocht. Nu eerst gecheckt op zoover en andere beoordelingsites. Zo`n heerlijke verrassing als gisteren willen we niet weer.

Groetjes en tot morgen....

Wink

elma

Hallo Ik hoop dat je toch een beetje moederdag gevoel hebt gehad vandaag.Ja jammer van die 30 gr die dan zomaar weer 28 worden eeeeerrrrrggggggg hoor nou wij dan met onze 16 ja het is onweerlijk verdeeld in de wereld.
Nou genieeeeeetttttteeeeen zou ik zeggen die 7 weekjes voor je het weet zijn ze om doeiii veel plezier

Amanda

We hebben hier natuurlijk Moederdag gevierd zoals gewoonlijk en zeker niet met 28 graden.....jammer. Echt grappig zeg die scootmobieltjes, dan weet je waar je over een aantal jaren kunt overwinteren. Haha. Gelijk hebben jullie dat jullie verder gaan ....we horen wel waar de caravan over een paar dagen weer strand. Groetjes

natalie

OLA,
he he nou eindelijk ben ik ook weer bij hoor, leuk om te lezen die verhalen..
En fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben.
Wat goed Henk dat je je goed voelt zonder die medicijnen toppie:-))
Dikke kus en knuf