HenkenKrissie.reismee.nl

PFFFFFF wat een dag

ola allemaal,

Het is erggggggg warm, warmer, heeeeettttt We zijn vanochtend om negen uur gaan rijden. De bedoeling was richting peniscola....maar zoals wel vaker hebben we ons ideeen gewijzigd en zitten we nu al innnnnn BENIDORM....en het is hier 36 gradennnnnnn.

De reis liep voorspoedig, geen kip op de weg...dus karren maar, soms in de slipstream van een vrachtwagen en dan loopt de Smax 1op 14 zuuuunig he .

We hadden een camping via anwb uitgezocht in benidorm een vijf sterren resort, we zaten ons er al helemaal op te verheugen.....nou werd dat even teleurstelling.....

Komen we daar moe en bezweet aan tegen half vijf....checken we in en gaan eens kijken. Want voor camp chec hadden ze bepaalde plaatsen ....nou Henk en ik kijken en lopen even rond pfffff daar wil ik niet staan zegt Henk, we hadden niet eens plek voor onze stoelen en dus binnen zitten met 36 gradennnnn en dat noemt zich vijf sterren camping pffff Er stond al nederlands paar en die hoorden dat we aan het mopperen waren , komt hij naar ons toe....ik wil hier dood nog niet liggen, blijf voor nood een nacht en ga morgen andere camping zoeken. We waren dus niet alleen met onze gedachtes hhahaa. Dus in de hitte op zoek naar andere camping ....gevonden, we staan op arena blanca midden in de stad::)))

Net even in de stad geweest, hapje eten, was erggg gezellig en lekker. Nu is het 23:00 uuren nog 25 graden buiten heerrlijkkkk. Hoe lang we hier blijven weten we nog niet eerst even weer bijkomen..

O ja wilde nog vertellen ...henk mocht stoppen met de betablockers want maandag waren we naar de cardioloog geweest en alles was primaaaaaaaaaaa. Dus afgebouwd en nu al twee dagen zonder en wat doet dat met Henk :)))))))

Nu staat hij s`morgens voor de spiegel...Bond..... I am James Bond :))))))))) ( steef die heeft hij gejat van jou) :)))))))))

ps alle moeders morgen een hele fijneeeeeeee moederdag.

We stellen jullie reactie`s erggg op prijs, zo hebben we het gevoel dat we er toch nog beetje bij horen, hahaha

tot morgen

PS de foto`s zetten we we morgen ook op.

Hans en Karin

Jeetje, jullie zijn nog maar een paar dagen weg en wat hebben jullie al veel gezien en wat een fantastisch weer.
Geniet er lekker van en wat fijn dat het zo goed gaat met henk (voor jullie allebei :) )
groetjes
de springertjes

Herman & Enneke

Stuur het mooie weer deze kant op aub! Het wil hier maar niet beter worden met t weer. Zie dat jullie genieten xx

hilda

Super dat het allemaal zo goed gaat! en wat het stoppen met die betablokkers met Henk doet.....daar wil ik niet eens aan denken...:-) Hihi. Geniet nog even(anderhalf maand ofzo!!) en idd stuur even wat zon deze kant op...(volgende week dexa!)