HenkenKrissie.reismee.nl

vierde dag

HALLO,

Uitslapen lukt nog steeds niet pffffff, ergg he. Maar we klagen niet hoor

Tongue out

Vanmorgen eerst ontbeten en toen op weg naar Figures, salvador dali museum. Ik wilde zo graag nog een beeld van het paard erbij, een klein paardje...en ik heb er tweeeee gekregen

Laughing

Heerlijk even koffie gedronken en nog effe gelopen door de stad. Daarna naar roses gereden, heerlijk langs het strand gelopen, ijsje gegeten. Want tja sorry de hemel was weer strak blauw en ik denk graadje warmer 29 graden hahahha.

Toen weer terug naar camping en even lekker gezwommen in het zwembad...de zee is echt te kouddddd brrrrr.

We moesten even weer opruimen, want morgen is reisdag. Dus effe opgeruimd en daarna gedoucht en heerlijk uit eten geweest. In het restaurant hier aan de overkant van de weg.

Laughing

Nu aan het uitbuiken........

Terug kijkend op de jaren dat we hier in de omgeving gecampeerd hebben, komen we tot de conclusie dat we het hier altijd erggg fijn hebben gehad. Heel gezellig met de kids, want tja zonder is heerlijkkkkkk ...maar met was ook erggg gezellig. En natuurlijk de vakanties hier dat we met meerdere gezinnen waren, Amanda en Barry en de kids ...weet je nog de Roses express ...lachennnnnnn. En de vele rolletjes kruidenboter....amanda er is al weer bijna eentje op

Laughing

En die keer zon 6 jaar geleden, nadat papawas overleden. Dat mammabij ons kwam met het vliegtuig, heerlijk 14 dagen.....we zien haar zo weer zitten in haar badbak en zwemmen in zee

Tongue out

Maar goed, ik hou op te mijmeren en ga nog even lekker onder ons luifeltje genieten...

tot morgen

ps als mijn teksten soms slecht en onsamenhangend zijn ...dan komt dat mede door de slechte internet verbindingen , want die zijn hier ergg slecht. Wordt er regelmatig uitgegooid..pffff foto's uploaden is moeilijk ..maar we doen ons best.

Johan en Frouwktje

Klinkt goed Kristina en leuke herinneringen en jullie hebben het nu leuk. Redenen om erg dankbaar te zijn

elma

Nou ik lees het al,jullie hebben het geweldig daar en wat jammer dat de zee nog koud is.Maar een zwembad is ook lekker.Nou geniet er van en lekker eten daar op je bord en 29 graden hebmedelijden met jullie (jaloers )haha doeiiii

dineke uit ulrum

heee! groetjes van dineke jan maarsen uit groningen, een leuke vakantie toegewenst :D