HenkenKrissie.reismee.nl

Tweede dag

hallooooooooo,

We hadden wekker gezet om half acht, en buiten regen en mistttttt bah. Maar goed aangekleed en broodtjes gehaald en even eten. Daarna rond half negen vertrokken richting de zzzzzzoooon.

Onderweg moesten we het voordeel van gisteren betreuren, heeel veeel vrachtverkeer en na lyon heeeel veel wind. Dat gaf enige spanning in de auto, want Henk was nog steeds onder de indruk van de smax maar ik vond het een beetje te hard gaan. Maar goed na een goed gesprek:)))))))zijn we langzaam aan verder gereden. Na valence werd het weer rustiger met de wind en konden we lekker door rijden. Ons streven was Spanje we verlangen zo naar de zonnnn. Rond de klok van half zeven kwamen we aan op ons vertrouwde stekkie in Spanje campinglamfora in sant pere pascador. Een geweldige mooie en schone camping, voelt beetje als thuis komen. Mooi plekje uitgezocht en klaar. Heb gauw even wat macaroni gemaakt ....en heerlijk buiten genieten van de rust. De temp waren hier vandaag overdag al rond de 28 graden en savonds tegen tien uur was het nog 22 graden dus we zijn helemaal in onze sasssss:)))))) We blijven hier een paar dagen om bij te komen, de rest van de reisdagen zullen minder heftig zijn, want dan rijden we minder lange afstanden. Tot morgen ......::)))))

amanda

Duss. op een bekend stekkie! dat is voor nu wel even fijn na een lange reis. GRRR dus gewoon lekker 28 graden daar. Ik ben erg jaloers......! Geniet er maar lekker van...hier laat de zon zich nog niet echt zien. groetjess

Wilma

Hey Henk en Krissie ik wens jullie een hele fijne vakantie geniet ervan en rust lekker uit!!!!!

liefs x x