HenkenKrissie.reismee.nl

Nog 54 dagen....................................

Hallo allemaal,

Het echte aftellen is begonnen....spannend.

Maar voor nu nog eerst heeeeel hard werken..., we zijn ondertussen druk bezig met onze lijstjes af te werken, maar dat vergt nog even tijd.

Tongue out
Onder tussen zijn we al bezig met onze spaanse les, en olaaa we hebben al acht uurtjes priveles erop zitten..superrrr leuk.

En het begint al iets te dagen, maar het is wel moeilijkerdan we dachten. Misschien gaan we tijdens deze reis nog een week in Spanjeop spaanse les, we zijn aan het uitzoeken of dat iets is voor ons.

Over twee weken halen we onze caravan zodat ik langzaam aan , tussen mijn drukke werkzaamheden hem kan gaan inpakken. We zijn er zzzzzzzzzo aan toe, ben de laatste twee weken met een gescheurde rib aan het werk pffffff. Even een verkeerde beweging en na week toch maar eens naar de dokter en tja.......gescheurde rib.... ach een diclo doet wonderen

Laughing

Mochten jullie nog tips hebben voor de reis , dan horen we die graag.