HenkenKrissie.reismee.nl

Voorbereiding rondreis.

Hallo allemaal,

De winter staat voor de deur , en wij zijn al begonnen met voorbereidingen voor onze rondreis.

Planning wanneer precies vertrekken we, we denken rond 8 of 9 mei 2012 route uitstippelen pfffff er is zo veel te zien ...dus keuzes maken. Barcelona???, Valancia??? Porto, Fatima ????????? enz enz Ik wil zo graag nog eens naar het museum van S.Dali in Fugueres ...een mooi beeld kopen. PFFF keuzessss hahahha

We gaan eerst richting de costa brava , dit ivm het weer we denken dat het begin mei nog niets zulk mooi weer is in Portugal dus starten we op deze manier.

Voor thuis alles voorbereiden....want als we thuis komen rond eind juni 2012 dan zijn we op 03-07-2012 officieel 25 jaar getrouwd dus moet er VOOR de rondreis ook een feestje georganiseerd worden , uitnodigingen versturen, mooie kleren gekocht enz enz

We verheugen ons er enorm op.....dus dit wordt een leuke periode.

De caravan krijgt nu al grote beurt en we hopen voor de reis nog een airco in te kunnen laten bouwen.

Check , Ckeck , ckeck...........

Misschien lezen jullie tegen die tijd mee, we zullen proberen het logboek vanaf mei dagelijks bij te houden. Met onze verhalen en foto`s.

groetjes Henk en Kristina