HenkenKrissie.reismee.nl

Benidorm ontdekkingstocht

ola senors en senoritas,

Wat een wind vannacht. Er stond plotseling een stormachtige wind die ons danig uit de slaap wist te houden. Alles schudde en rammelde. Dus de nacht was niet super

Frown
. En het was ook zeer warm.

Vanochtend het gebruikelijke ritueel. Wakker worden en ontbijten. Op naar de stad om fietsen te huren. We hadden van de receptie een adres gehad waar je dat kon doen. Veel te duur. We waren er om 11:00 uur en moesten de fietsen om 18:00 al weer inleveren. We gaan wel lopen en anders pakken we het treintje wat ook continu kris kras door de stad rijdt. Mooie boulevard met heel veel scootmobiels. Daarom hebben ze dat programma hier opgenomen. Nou begrijp ik het. Mooi breed strand met ligbedden.Leuk uitzicht oprotspartijen. We zijn lekker gaan wandelen. Eerst over de boulevard en later door de stad. Leuke winkeltjes en terrasjes. We hebben heerlijk op een terras op de boulevard een hapje gegeten.

Qua temperatuur hebben we het vandaag redelijk gehad

Laughing
. Het was in de schaduw 21 graden. Niks mis mee zou je zeggen. Maar dat is wel koud als je net uit het subtropische zembadwater komt en in de schaduw gaat zitten. We zwemmen elke middag even. Het is lekker rustig dus je kan veel baantjes zwemmen zonder lastig gevallen te worden. Vanavond zitten we in de caravan want de temperatuur is gedaald tot 22 graden met een windkracht 3. Dat voelt koud aan.
Cool

We hebben ook nog even contact gehad met Ita en Pieter, over onze Daya en het gaat heel goed met haar. Ik geloof dat de kleinste van hun, Daya flink uitdaagd maar dat is ook wel heel leuk.

Fijn dat we zulke fijne en goede oppas voor daya hebben.

Tot morgen en slaap lekker